
Branding
Dat er bij Pauwels Sauzen veel aandacht gaat naar de verpakkingsvorm is een gevolg van de zeer succesvolle rebranding van 2017. Toen werd een volledige rebranding van het complete assortiment aan sauzen doorgevoerd, een keuze die het Pauwels-merk geen windeieren gelegd heeft.
“De keuze die we in 2017 gemaakt hebben voor 360° sleeves, kleurrijke designs en verschillende belevingsaspecten op de verpakking van onze sauzen, heeft voor heel wat positieve reacties gezorgd”, zegt Sales Manager Joeri Vandermeeren. “In die mate zelfs dat in onze B2B Foodservice-omgeving die esthetisch verantwoorde verpakkingen één van de redenen zijn waarom sommige klanten voor ons kiezen – naast de intrinsieke kwaliteit van de producten natuurlijk. Dat bewijzen enkele mooie getuigenissen van o.a. de Beste Frituur van Brugge 2020, waar eigenaar Hans aangeeft dat onze frivole verpakkingen bijdragen aan het positieve imago van zijn zaak.”