Naast de technische issues valt het onderscheid met de oude website met name op in de interactie met de klant en de mate van gebruiksvriendelijkheid. Zo worden er op de homepage al meteen enkele klantenverhalen uitgelicht en kan je jouw zaak inschrijven voor een eigen klantenverhaal onderaan de contactpagina. Daarnaast kunnen er ook recepten gedeeld worden waarop jullie trots zijn. Dit kan inspirerend werken voor andere klanten en lichten we maar al te graag uit op onze sociale media en website.
Daarnaast is de structuur vereenvoudigd, waardoor alles snel en makkelijk terug te vinden is. Onder het tabje "MyB'eats" kan alle informatie teruggevonden worden over ons nieuw spaarsysteem en onder "Contact" staan de meest gestelde vragen opgelijst met daaronder het salesteam. Ook is er een knop waarbij de verkooppunten staan gebundeld met een handige filter en zoekfunctie.
Tot slot is er een aparte pagina aangemaakt waar klanten allergeneninfo, technische fiches en packshots kunnen downloaden. Het is de bedoeling om in de toekomst hier ook marketing gerelateerde zaken op te kunnen zetten, zoals video's, campagnebeelden, posters, uitgelichte recepten... We merken dat hier steeds vaker vraag naar is. Zo kan jouw zaak volledig gebranded worden met Pauwels.