
Digitale menuborden
Wie zijn bestellingen liever niet ‘uit handen’ geeft, maar toch een digitale stap wil zetten, kan beroep doen op digitale menuborden. Steeds meer frituristen en uitbaters in snelrestauratie wisselen de geprinte of geschreven prijslijsten in voor de digitale versie. Dat doet men om bijvoorbeeld modern uit de hoek te komen, om snel nieuwe aankondigen te maken naar de klanten zonder het nodige knip-en-plak-werk, om promoties aan te kondigen… maar bovenal om met high definition LED-schermen de producten voor te stellen met haarscherpe foto’s. Digitale menuborden zorgen er namelijk voor dat je beter kan communiceren en tekst en beeld. Bovendien brengen ze door hun design en prachtige kleurenschermen ook een nieuwe energie en ambiance in de zaak.
Visuele prikkels kunnen ook een positieve impact hebben op het koopgedrag. De tijd die mensen doorbrengen in uw zaak wachtend om te bestellen, kan u als uitbater dan ook beter gebruiken voor commerciële doeleinden. U doet er dus goed aan om uw specialiteiten of meest winstgevende snacks regelmatig aan bod te laten komen op uw menuborden. Zo promoot onze klant Trudofrit op zijn menuborden (foto) vooral zijn Jalapeño Burger met Jalapeño Mayonaise. Let wel: een geslaagde communicatie via digitale menuborden staat of valt met de kwaliteit van de fotografie. Slecht beeldmateriaal kan dan ook juist nefast zijn voor uw winstgevendheid.